vypnout

Omluva zákazníkům

Vážení zákazníci,

velmi se Vám omlouvám za nedoručené zboží. Vzhledem k technickým problémům se stěhováním skladu, nebylo možné Vaši objednávku expedovat v termínu.

Momentálně je situace již stabilizovaná a zboží expedujeme.

V případě, že u nás máte uhrazenou a nedoručenou objednávku, můžeme zboží odeslat, či vrátit peníze na účet. V druhém případě bychom jen poprosili o shovívavost a trpělivost. Všechny požadované platby jsme schopni odeslat nejpozději do 25.4.2018.

Uvědomujeme si, že jsme celou situaci podcenili a udělali chybu v komunikaci s Vámi. Usilovně pracujeme na nápravě.

Děkuji za Vaši trpělivost a věřím, že jsme Vaši přízeň zcela neztratili.

S úctou

Martin Vyšinka
majitel společnosti